domingo, 23 de septiembre de 2012

Ziarist român la San Sebastian

E 9 și jumătate seara la San Sebastian și tocmai am ascultat radiojurnalul de la Radio România. Unde trebuia să intre și o corespondență de la Festival. N-a fost loc, probabil...

Nu am spus până acum, dar sunt singurul ziarist român acreditat la acest festival, care anul acesta împlinește 60 de ani. 
Pregătesc un reportaj pentru Radio România Cultural și sunt euforică pentru că mi-au ieși toate planurile pentru astăzi. Am văzut ROCKER, de Marian Crișan, cu Dan Chiorean și Alin State, un film de talia festivalului, nu degeaba selecționat în competiția dedicată regizorilor debutanți, Nuevos directores. Am ajuns la conferința de presă pentru SAVAGES, ultima producție semnată Oliver Stone, susținută de însuși Stone, flancat de John Travolta și de Benicio del Toro și, cel mai important lucru, am reușit să mă întâlnesc cu echipa românească de la "Rocker", pentru interviuri cu regizorul și cu cei doi actori menționați mai sus. Am mai furat niște timp și am ajuns să văd și DANS LA MAISON, o superbă producție franceză, de Francois Ozone, cu Fabrice Luchini și Kristin Scott Thomas.
„Marihuana este sanatoasă, este un dar al zeilor pentru oameni, ajută la durere si la cancer, la stres, poate fi un mare beneficiu pentru umanitate, nu e nevoie sa fie armă de razboi”, a spus Oliver Stone la conferința de presă de astăzi.
Sunt atât de euforică, încât parcă am fumat toata marihuana din filmul lui Stone. E atât de frumos la San Sebastian!

No hay comentarios:

Publicar un comentario